BabyStartUp Általános Felhasználási Feltételek
A jelen felhasználási feltételek (a továbbiakban: Szabályzat) az Várva Várt Alapítvány (székhelye: 1077 Budapest, Almássy tér 3. 5/7.; adószáma: 18139039-1-42; elektronikus levelezési címe: info@varvavart.hu; továbbiakban: Üzemeltető, Alapítvány) által üzemeltetett BabyStartUp.hu webes alkalmazáson elérhető információs tartalommal összefüggő és kapcsolódó szolgáltatások igénybevételének és az Applikáció használatának feltételeit tartalmazza. Az Applikáció használata kizárólag a jelen Szabályzatnak megfelelően történhet.
Az Applikáción elérhető szolgáltatásokat kizárólag cselekvőképes magánszemély veheti igénybe. A szolgáltatás igénybevételével, így különösen, de nem kizárólagosan a regisztrációval Felhasználó elismeri, hogy teljes cselekvőképességgel és jogképességgel rendelkező természetes személy, valamint hogy valós és helyes adatait adja meg.
Felhasználó az Applikáció használatának megkezdésével, illetve a regisztráció során elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen Szabályzat, illetve az Adatkezelési Tájékoztató rendelkezéseit, továbbá kötelezettséget vállal a Szabályzat betartására. Az Applikációt minden Felhasználó kizárólag a saját kockázatára és felelősségére használhatja.
A Felhasználó a regisztráció során kifejezetten tudomásul veszi, hogy Üzemeltető a Felhasználó által megadott személyes adatokat, a Weboldal használata során begyűjtött felhasználói adatokat (például meglátogatott weboldalak listája, technikai adatok, a Weboldal Felhasználó által történő felhasználására vonatkozó információk, valamint esetlegesen harmadik személyektől beszerzett felhasználói információk) rögzíti és az Adatvédelmi Tájékoztatóban meghatározott módon és célokra felhasználja.
Felhasználó tudomásul veszi, hogy közte és Üzemeltető között online szerződés jön létre. A szerződéskötés nyelve kizárólag a magyar. Az online szerződést Üzemeltető nem rögzíti, így az a szerződéskötést követően nem érhető el. Az online szerződés létrejöttét a felajánlás/segítségkérés során elektronikusan elmentett adatok igazolják.
Regisztrálni Segítségkérőként, vagy Támogatóként lehet.
Szolgáltató adatai:
Név: Várva Várt Alapítvány
Székhely: 1077 Budapest, Almássy tér 3. 5/7
Levelezési cím: 1103 Budapest, Vasgyár u. 8.
Nyilvántartásba vevő hatóság: Fővárosi Törvényszék
Cégjegyzékszám: 01-01-0011107
Adószám: 18139039-1-42
Képviselő: Lukács József, elnök
Telefonszám: +36303297315
E-mail: info@varvavart.hu
Honlap: varvavart.hu
Bankszámlaszám: 10409015-50526757- 7691006
Tárhelyszolgáltató adatai:
Cégnév: AB Plusz Bt.
Székhely: 2049 Diósd IV. Béla király utca 48
Cégjegyzékszám: 01-06-75764
Elérhetőség: +36 1 4450509, abplusz@abplusz.hu
Web: www.abplusz.hu
Támogatás kérésre illetve támogatás nyújtásra
Az Applikáció azért jött létre, hogy segítse a szükségben lévő családokat vagy kismamákat hozzájutni számukra fontos tárgyi adományokhoz. Az Applikációban konkrét tárgyi segítségre utaló kéréseket lehet beküldeni, illetve támogatóként tárgyi adományokat lehet felajánlani.
Segítségkérő
A segítségkérést beküldeni szándékozó felhasználó regisztrációkor az alábbi adatait kell megadja:
– teljes név
– teljes lakcím
– telefonszám
– e-mail cím
A fentiek mellett Segítségkérő hozzájárulását kell adja ahhoz, hogy a megkeresésével kapcsolatban Alapítvány felvegye a Segítségkérő tartózkodási helye szerint illetékes védőnővel a kapcsolatot.
Ha Felhasználó valamilyen oknál fogva ehhez nem járul hozzá, segítségkérőként nem tud regisztrálni, ellenben az info@varvavart.hu email címre küldött elektronikus levéllel tudja eljuttatni kérését közvetlenül az Alapítvány munkatársainak.
A regisztrációhoz el kell fogadni ezt az ÁSZF-et és a BabyStartUp Adatkezelési nyilatkozatát. Felhasználó önkéntesen feliratkozhat a Várva Várt Alapítvány hírlevelére, amiről később bármikor le lehet iratkozni.
A regisztrációhoz Felhasználónak meg kell adnia egy jelszót, amit kétszer is be kell gépelnie és célszerű megjegyeznie. Amennyiben a későbbiekben elfelejti a jelszavát, a belépéskor egy jelszó emlékeztető funkció segít a jelszó helyreállításában. A regisztráció gombra kattintva Felhasználó egy ellenőrző emailt kap a megadott emailcímre, amivel véglegesíteni tudja a regisztrációját. Ezután be tud lépni az Applikációba és lehetősége van tárgyi adományok igénylésére.
Alapítvány igyekszik minden kérést minél hamarabb teljesíteni, de nem vállal garanciát és felelősséget arra, hogy a beküldött kéréseket teljesíteni tudja.
Alapítvány a rászoruló babaváró vagy kisbabás családokról tájékoztatást kér az illetékes védőnőtől, amelynek célja, hogy a segítségnyújtásban szakmai támogatást és javaslatot kérjen a családot közvetlenül is ismerő szakembertől. Amennyiben Alapítvány tud segíteni, telefonon vagy emailen felveszik a kapcsolatot a kérést beküldővel és megbeszélik az átadás helyszínét és részleteit. Alapítvány a rendelkezésre álló adományról két alkalommal küld értesítést. Amennyiben a második értesítés elteltét követő 10 naptári nap után sem jelentkezik az adományt kérő személy, akkor az alapítvány törli a kérést. Az adományt általában Alapítvány megyei aktivistájától lehet átvenni a megbeszélt helyszínen. Alapvetően lakásra való szállítást nem tud az alapítvány vállalni, de egyedi esetekben lehetősége szerint segít ebben. Az átadásról átadás-átvételi jegyzőkönyv készül.
Támogató:
A támogatást beküldeni szándékozó felhasználó regisztrációkor az alábbi adatait kell megadja:
– teljes név
– teljes lakcím
– telefonszám
– e-mail cím
A regisztrációhoz el kell fogadni ezt az ÁSZF-et és a BabyStartUp Adatkezelési nyilatkozatát. A felhasználó önkéntesen feliratkozhat a Várva Várt Alapítvány hírlevelére, amiről később bármikor le lehet iratkozni.
A regisztrációhoz a felhasználónak meg kell adni egy jelszót, amit kétszer is be kell gépelnie és célszerű megjegyeznie. Amennyiben a későbbiekben elfelejti a jelszavát, a belépéskor egy jelszó emlékeztető funkció segít a jelszó helyreállításában.
A regisztráció gombra kattintva a felhasználó egy ellenőrző emailt kap a megadott emailcímre, amivel véglegesíteni tudja a regisztrációját. Ezután be tud lépni az applikációba és lehetősége van tárgyi adományok felajánlására.
A Várva Várt Alapítvány igyekszik minden felajánlást fogadni a helyi raktározási kapacitásához mérten, de nem vállal garanciát és felelősséget arra vonatkozóan, hogy a felajánlott adományokat minden esetben fogadni tudja.
Amennyiben az alapítvány tudja fogadni az adományt, telefonon vagy emailen felveszik a kapcsolatot a felajánlóval és megbeszélik az átadás helyszínét és részleteit. Az adományt általában az alapítvány megyei aktivistája tudja átvenni a megbeszélt helyszínen. Alapvetően lakásról való elszállítást nem tud az alapítvány vállalni, de egyedi esetekben lehetősége szerint segít ebben. Az átadásról átadás-átvételi jegyzőkönyv készül.
2021.03.20.